Underbart vår-väder

är det ute idag. Solen skiner, himlen är blå och fåglarna kvittrar. Men det är inte så varmt dock. 3 grader i solen visar termometern. Hade så gärna velat gå ut på en långpromenad idag..... börjar känna mig frisk nu. Men har en del att göra innan praktiken som börjar kl 15 idag. Ska laga middag att ta med mig ,sen laga lunch till herrskapet här hemma, plocka iordning lite tvätt som tvättades igår, duscha, fixa till mig sen cykla i god tid så att man hittar rätt i tid. Är inte helt säker på vägen dit så vi får väl se vart man hamnar!? Usch börjar bli lite nervös.... men det blir alldeles säkert ett bra ställe att göra sin praktik på. Borde försöka bli lite mer optimist istället för den födda pessimisten som jag är.... :P

Fick föresten besked av min psykologilärare idag! Klarade VG uppgiften. Så skönt, trodde verkligen inte det, kändes pinsamt att skicka in den för var inte nöjd men kunde inte mer, fick hjärnstopp eller nått. Men se det räckte ändå:D Psykologi är svårt....och tungt. (Tycker jag iallafall!)

Trevlig tisdag mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0