Biokväll

Gick en skön promenad på östra stranden idag igen efter frukost. Så skönt. Har inte vågat börja träna ännu efter min förkylning då jag vaknade upp med riktigt ont i halsen igår morse. Har dock släppt helt idag....går ju en massa skit nu som man får antagligen. Ska försöka komma igång som vanligt att träna på måndag. Då är det bodypump kl 19.

Vid 18 idag kom Lindis och Joel hit . Vi åt middag som bestod av tonfiskgratäng och sallad. Efterätten blev en "Fjäderlätt choklad kaka" som jag hittat recept på (som ofta nuförtiden)www.mollyshalsoblogg.blogspot.com =)
Den var riktigt god och youghurt såsen med lime och honung var supergod till! Nästa gång jag ska göra efterätt ska jag testa avocado/jordgubbs moussen. 21.15 befann vi oss på bion i stan. Satt på balkongen allra längst bak i den stora salongen och kollade på den nya Wallander filmen som var riktigt bra!! Så nu sitter man här, full i magen då det givetvis slank med en påse lösgodis in i salongen med trots att man redan ätit mer än tillräckligt innan. Men så är det alltid=) Godis eller popcorn är ju nästan ett måste på bio.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Oohh, tonfiskgratäng! Älskar ju tonfisk! receptet,tack! Du kan ju maila det! Vill oxå se Wallander, den ska tydligen vara den bästa..Kram!

2009-01-12 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0