En helg av magsjuka



Jobbade ju extra tors-lör ( på nyhem där kräksjukan härjar) och under lör em/kväll på jobbet kände jag starkt illamående, var helt svag och svimfärdig i kroppen men bestämde mig för att kämpa vidare. När jag sen slutat mådde jag så sjukt illa men lyckades inte spy. Janne var så snäll och kom och mötte mig så vi cyklade hem tillsammans. Fick lägga mig i sängen och där låg man och mådde illa några timmar till innan helvetet bröt lös. Usch säger jag bara! Avskyr att vara sjuk och speciellt i maginfluensa. Hela dagen igår sov jag nästan bara, och idag känner jag mig bättre men inte helt frisk såklart. Man är ju medtagen. Blä! Men började äta lite smått faktiskt redan igår kväll. Vitt bröd, kräm och blåbärssoppa som syrran köpte åt mig. Och det fick jag behålla så ska köra på det till frukost snart också. Blir till att vila mycket idag också så jag är inte så roligt sällskap här hemma direkt! Får se om det blir skolan imorgon eller hur jag ska göra. Beror på hur em/kvällen blir idag.

Hoppas ni andra mår bra!! Kramelikram


Kommentarer
Postat av: terese

Det är ett bartender jobb på Rhodos! Men jag ska INTE ta det :P Då hade Christoffer gjort slut säger han! hahaha

Hoppas du blivit frisk gumman! massa kram

2009-01-20 @ 22:04:15
URL: http://terexce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0