En possitiv förmiddag

Denna dag har varit bra änsålänge! Hamnade i en bra diskussions grupp idag i skolan under psykologi lektionen, vi hade mycket att säga och fick ner mycket på pappret som skulle lämnas in till läraren för betyg. På vägen hem sen hade jag följe med Marianne som är från Filippinerna. Hon sa att hon tyckte jag var snäll! Tack sa jag det var snällt sagt. "Ja, du är inte som andra svenskar. Du är öppen och vill lära känna olika människor. Andra svenskar är så tillbaka dragna och vill bara vara med de som de redan känner." Det tyckte jag var snällt sagt=) Klart att inte alla svenskar är på annat vis, men många och speciellt i vår klass är sådana. Då är jag unik där iallafall haha.

När jag sen kom hem mötte en nyklippt sambo mig i hallen och drog in mig i köket där det stod en stor vas på bordet med tre stora röda rosor!! <3

Sen har vi varit och handlat på Willys vid flygstaden, riktig storhandel. Linas Johan ställde upp och körde oss dit. Så nu har vi mat för ett tag framöver förhoppningsvis.

Nu ska vi fika lite, sen vila;) kl 17 ska jag bege mig till gymmet med Lina, aerobics 17.30.

Trevlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: Nina

vilken go pojkvän du har, rosor får man inte varje dag=) va fint filipinskan sa till dig, klart du e unik emma, det är alla ,mer eller mindre hihi=) ha en bra dag, många kramar<3

2009-01-29 @ 23:54:46
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/
Postat av: heidi

Ohh,vilken bror man har! Själv har jag då aldrig fått ens den minsta blomsterkvast av honom,snyft! Eller jo, när jag fyllde år iofs...Vad duktig du är på att träna, usch! :-) ha en trevlig helg nu! kraaam!

2009-01-30 @ 10:26:18
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Min värdmamma jobbar för Maybelline/Loreal/Garnier så jag får det gratis av henne.

Men de ska finnas på Åhlens och H&M bl.a. bland deras andra sminkproduker.

Och dem är riktigt bra, både att använda men också för din hud och ansikte.



Kramar Louise

2009-01-31 @ 01:14:24
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Sv: jag tror det har kommit till Sverige men jag har inte sett det än :S

men jag vill prova det också :D

2009-01-31 @ 15:11:49
URL: http://clotheswithbenefits.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0