Lite blandat

Idag kom våra skor som vi beställt från skopunkten! Så sköna och fina så=) Men vi får skicka tillbaka jannes så han får en strl större. Äntligen får jag ett par nya promenad skor, de jag har är helt trasiga och ger mig blåsor på fötterna... De har ju några år på nacken också.

   
Mina promenad skor  Mina sköna boots Jannes promenad skor =)



Tag 3 betala för 2 går alltid hem!



Annars har skolan börjat idag ju... var lite segt att komma tillbaka. Tycker nog alla. Fick en hemuppgift till i morgon bitti som ingen verkade fatta vad den riktigt går ut på!? Men jag har gjort vad jag kunnat....

Ska ringa lite samtal i morgon eller på måndag och fixa lite saker. Bl.a ska jag följa Lindas fotspår gällande en sak som jag tror kommer bli så mycket bättre för mig!! Är tydligen kostnadsfritt också. Ännu bättre. Sen ska jag ringa efter sköterskan på Nyhems servicehus så jag kan få min deligering och börja jobba lite extra där....ibland....när jag orkar och har lust =) Prioriterar ju min ledighet väldigt högt måste jag säga, men ibland borde man lyfta sig från sofflocket och tjäna lite extra pengar....eller?

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0