Städ-dag på CKV

Innan idag cyklade vi till östra och gick en skön promenad tillsammans, jag och min kära sambo. Nu ikväll har vi städat städat och städat så nu är hela lägenheten skinande ren och fin! Janne tittade på mig med en skeptisk blick när jag började torka av lister i hela lägenheten. Men de var ju sjukt dammiga, ska man väl storstäda kan man lika gärna göra det ordentligt! Det höll han med om nu också när vi är färdiga. När du väl sätter i gång gör du verkligen allt riktigt ordentligt fick jag höra nyss. Så sant som det är sagt.  Tvättar gör vi också. Tvätten är klar kl 23. Sen är det filmtajm som så många andra kvällar på sistone, nattbio kanske man ska säga. Har ju sovmorgon i morgon också fast man ska tillbaka till skolan..... börjar 12.25 imorgon. Lite lagom mjukstart sådär. Men hade velat vara ledig längre=)


Kommentarer
Postat av: heidi

vad härligt att ha det nystädat hemma, var länge sen sist nu,haha!

2009-01-08 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0