Tuesday afternoon

Idag förutom en hel dag i skolan har jag varit och tränat step tillsammans med lill sis. Var gött att röra på flärret lite. När jag kom hem vid 18.45 hade janne fortfarande inte stigit upp ur sin kukong....han har jobbat i natt och ska jobba den som kommer med. Ja hela veckan ut ska han jobba stackaren. (Å det är ovanligt för att vara han). Ingen mat till en hungrig träningstjej fanns klar, så jag fick ställa mig vid spisen som vanligt och slänga ihop nått. Blev pasta med laxpasta sås. *mmmm* super gott.

Nu ska jag avnjuta en kopp the i soffan tillsammans med Janne och zorro. (om kisen vill smaka vet jag inte=)). Sen väntar dushen och lite plugg innan john blund börjar ropa.

Trevlig kväll!



Bilder från helgen


Kommentarer
Postat av: terese

Snygg topp du har!! :D

2009-01-28 @ 10:24:20
URL: http://terexce.blogg.se/
Postat av: Heidi

Ohh vad det ser kul ut att gå ut! Har aldrig vågat mig på step, undrar ifall det är kul eller bara jobbigt? Har ju noll koordination..:-) Kramkram!

2009-01-28 @ 12:37:05
Postat av: Molly

hej emma!

min helg var bra och det ser jag att din helg också var :)



du får ha en riktigt bra fortsättning på kvällen :)

kram kram

2009-01-28 @ 22:03:03
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0