Finito

Idag var sista dagen på praktiken. Kändes lite trist ändå, har trivts så bra med min handledare och med Veronica som jobbar mycket ihop med Katja. Är ju van att gå dit nu, så kommer kännas lite tomt! Tack o lov så har jag haft en väldig tur med handledare än så länge. Hoppas det håller i sig=) Hoppas också på att jag kan jobba lite extra där i höst. Skulle ringa chefen då och höra för i sommar kan jag ju inte jobba där då jag har annat. Det får tiden utvisa.

Nu ikväll var jag och Linda uppe på galgberget och gick 5km. Skönt. Vi hade egentligen tänkt springa 3:an men vi var så slut efter en hel veckas praktik båda två så det fick bli en rask promenad, vilket var minst lika bra! Är lite sugen på att springa i morgon istället, får se. Skulle egentligen gått en promenad med Karolina i morgon fm men så fick hon jobb så blir lite tight med tid. Janne kommer ju sova hela dagen ändå, han ska jobba inatt. Så här får jag sitta i min ensamhet, med zorro buse och en skål med naturgodis som jag redan ätit hälften av!!! Har varit riktigt godis sugen nu sen igår.

Föresten, jag och Janne är tydligen både förlovade och ska köpa hus. Det ryktas rejält på jobbet tydligen.... undrar vem som kommer på alla dess rykten om oss hela tiden?! De vet minsann mer än vi själva vet.... *skratt* Folk.

Ha en trevlig fredags kväll på er!


Har ni inte testat Friggs ekologiska gröna chaithe så är det ett måste!! Det godaste teet som finns!

Kommentarer
Postat av: Molly

hej och godmorgon emma!

håller med om att chai-teet är gott :) sitter med en kopp just nu :)



du får ha en bra helg du också :) några planer för dagen? :)

kramar

2009-05-09 @ 06:01:33
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Heidi

Haha,jaa jag hörde av Bror att ni minsann köpt både hus och förlovat er! Skumt bara att ni inte hade en aning om det själva, men det är ju tur att det finns folk som kan meddela er att så är fallet! :-) Ha en trevlig helg nu så höres vi! Kram!

2009-05-09 @ 08:49:14
URL: http://heidierving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0