Skola och jogging

I dag var det skola 12.25-16. Vi hade en föreläsning om sårvård, rätt intressant faktiskt. När jag kom hem åt janne och jag lite middag sen vid 19 cyklade jag och Linda till galgberget och sprang 5:an!! Shit jag klarade det. Helt sjukt jobbigt med alla dessa förbaskade branta backar. Men med lite envishet och jädrar anama så tog man sig i mål. Nu är jag glad att Linda fick med mig på det. Vi sprang på 28min vilket jag tycker är bra. När jag sprang 5an sist för två år sedan tog det 35min.

Pratade med pappa nu ikväll. Vi ska låna hans bil när vi ska till Arvika nästa vecka. Förmodligen ska jag hämta den redan nu på söndag så man har den här. Skulle egentligen hämtat den efter skolan på onsdag nästa vecka men blir lite tight och jobbigt så det får nog bli på söndag så har man den här. =)

I morgon är det också em lektion. Å på fredag bara fm lektion. Skönt att slippa dessa heldagar. Man blir helt död i huvudet efter att ha gått i skolan från 8-16. Längtar til helgen, fast jag måste plugga!
 
Nu ska jag kolla på sex and the city! Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0