Söndag kväll

Då sitter man hemma igen och väntar på laxen som steker sig i ugnen och potatisen som kokar på spisen. Var en dryg tågresa hem til Höör. Stannade hos pappa en timme innan jag tog med mig bilen upp till Halmstad. Kom för en liten stund sen. Så nu ska det snart ätas och sen vid 20 bär det av till galgberget med Linda. Ska bli skönt att springa lite.... ätit mycket gott i helgen! Å nyss när jag kom hem slank resterna ifrån kladdkakan igår ner i min mage....hungrig! Men lite fel val av mat kanske....=)

En annan av mina favoriter i melodifestivalen igår var föresten Island. Glömde skriva det igår! Höll faktiskt på tjejen där eller Norge, å de kom högst upp bland alla. På ett sätt hade det varit kul om Island vann också för då hade man kunnat åka dit och se finalen nästa år. Har velat besöka det landet länge.

Time att titta till firren! Trevlig kväll!

http://www.youtube.com/watch?v=8pVSXCohyrQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0