Vårt liv består av mat

Haha ja iallafall kan man tro det. Vi älskar att äta och det fotas ofta från de stunderna med=) Vi hade en mysig kväll igår nere på östra stranden. Åt pizza och glass! Magnums nya temptation med mörk choklad var riktigt god. Och pizzerians pizza där nere är outstanding! [Linnet jag hade på mig igår fick jag av carro i födelsedagspresent + strumpor, armband och en anteckningsbok.]




Idag har vi varit ute en tur vid flygstaden. Jag skulle lämna tillbaka skor på skopunkten. Tog oss 30 min att cykla dit och lika lång tid hem givetvis. Vi åt lunch på max när vi ändå var där ute. GOTT. Å ikväll ska vi först gå ut och titta till Linas chinchilla då hon är i skåneland. Sen ska vi starta grillen och grilla; marinerad laxfilé för mig och flintastek för karln. 29.90kr/kg för flintastek på Willys! Det är billigt.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0