Katastrofövning

Idag kl 16-22 befann jag mig uppe vid flygplatsen/nyårsåsen för en övning. Först fick vi mat som bestod av potatismos och biff med lingon och inlagd gurka. Kaffe/the och bullar till efterätt. Sen blev vi tilldelade våra "skador" och fick välja ut skabbiga kläder från myrorna och blev sminkade. Efteråt skjutsades vi ut till åsen för att placera oss på våra olika platser. Scenariot var att ett passagerar plan hade kolliderat med en helikopter och kraschat. Var en intressant och ganska "kul" upplevelse Det tråkiga var dock att vi bara var tre stycken från vår klass som kom dit. De andra 7 som anmält sig kom inte.... lite dålig stil tycker jag, har svårt att tro att alla helt plötsligt skulle bli sjuka idag.... Jag menar detta är en upplevelse man inte får chans till att medverka i varje dag och anmälan var bindande då de behövde ett visst antal folk och maten var beställd till alla osv. Men men ett stort plus i kanten till mig, Jennie och Desirée;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0