Putsning och fejning

Stavas det så?

Iallafall så har det städats i lyan idag. Och det ordentligt. Ugnen har rengjorts, köket städats, dammning och damsugning i hela lägenheten + städning av badrummet. Janne hade hand om tvätten under tiden frun i huset städade. (ok, han hjälpte till med dammsugningen också.) Så nu har vi så rent och fint här minsann. Skönt.

Känner mig dock lite halv seg idag med. Lite små snuvig och tung i kroppen. Egentligen skulle jag och Lindis ut och springa idag vid 16, men hon kände inte sig heller så bra så vi bestämde oss för att ta en promenad istället. Det ska bli skönt! Får se om jag kan springa i helgen kanske, om vädret tillåter och om jag inte blir värre!

Ha en bra dag på er! KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e oxå sleden.. är slemmig i lungorna o små snuvig o fryser :S så fick avboka spinningen.. så drygt!! hoppas man inte insjuknar i nåt!

kan höras i dagarna!!

Puss sis

2009-11-12 @ 16:43:43
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0