Praktikslut

Idag var då sista dagen på praktiken. Känns skönt att slippa dessa tidiga morgnar, men samtidgt lite ledsamt att inte gå dit mer! Har trivts så bra med både personal och patienter!! En helt suverän avdelning. Tyvärr har jag ju fäst mig vid en del av patienterna som jag förmodligen inte kommer hinna se igen då de deras sjukdomar har ett snabbt förlopp som de flesta som hamnar på lungmedicin. :( Man ska ju inte involvera sig så som jag har så lätt för att göra. Är för känslig, får försöka jobba på det! Men annars så gick jag där ifrån idag med högsta betyg och ett jobb där som väntar på mig när skolan är slut i januari=D Pratade med chefen idag, min handledare har tjatat på mig att jag ska jobba hos dom när jag är färdig usk och det är ju kul. Först blir det timanställning om inget vikariat finns just då. Sen har jag jobb där hela sommaren under 8-10 veckor på valfri procent. Perfekt ju.=)

Stack in till stan en snabb sväng innan jag åkte hem idag. Gick in på indiska och köpte en stor tekopp till mig, en liten kaffekopp till janne och en ny fin bordslöpare till soffbordet som jag föll för! Sen blev det irish cream kaffe till janne på köpmansgården, en ljuslykta på claes ohlson och en mörk lila klänning på Gina Tricot. Blev lite mer än jag tänkt men så är det tyvärr när Emma gästar stan:S Som tur är är det inte så ofta nuförtiden..... I kväll när vi var på maxi inköptes även nya bäddset som såldes ut för halva priset.

Nu ska vi kolla på "Cirkus Möller" som börjar ikväll. Är nog ett skoj program=D

Trevlig helg på er!



                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0