Spinning och skåne

I dag blev det ett skönt spinningspass på gymmet. Kom hem till nylagad kesokaka. (satte janne i arbete under tiden jag var iväg, han fick givetvis ett recept att följa;))

I morgon åker jag ner till kära skåne. Kl 14.35 går tåget mot Malmö där jag ska till Mollys salong och fixa håret! Sen åker jag hem till fader i Höör. På lördag har jag planerat ett besök hos kära mormor och morfar under dagen, på kvällen sen blir det som sagt halloween festen hos Molly & Marcus och på söndag är det dags för hemfärd igen. Men ser framemot en skåne helg, var länge sedan sist! Ska se om pappa har pyntat lite inför halloween hemma haha. (vilket jag har svårt att tro) annars ska jag leta fram någon av mammas ljuslyktor och tända upp. Om jag inte minns fel ska där finnas en pumpa lykta som vi brukade ha tänd just denna helg förr. Lite mysigt är det ändå med halloween. Men blir ingen pumpa här hemma hos oss då janne jobbar hela helgen och jag ju är bortrest. Vi får sikta in oss på julen istället=)

Nä nu tror jag bestämt att sängen kallar. Ska upp tidigt i morgon, utvärdering i skolan av kursen sjukvård. Nästa vecka börjar inriktningarna, jag ska läsa psykiatri. Ska bli intressant...

Goder natt!





Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha så kul i helgen :-) Michael ska ut med jobbet ikväll (han får dricka max 2 öl har vi kommit överrens om - man vet ju aldrig om tronarvingen vill ut och då kan ju inte scmägel vara wasted, haha). Själv ska jag slappna av hemma :-) kram på dig

2009-10-30 @ 15:14:04
Postat av: säs

ha det så trevligt i hemmet! hälsa fader farrah och pussa lille julle från mig :) hörs när du kommer hem!

2009-10-30 @ 15:50:33
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0