Vila och step

Idag har jag äntligen varit ledig igen. Men imorgon är det på det igen under 3 dagar. Vet inte vad det är med mig, men sen i fredags har jag mått illa till och från varje dag + att jag varit yr. Yrsel har jag haft ett par veckor nu, men har blivit värre och konstigt nog mest när jag sitter eller står still..... Stress relaterat antagligen. Är ju mycket nytt nu på praktiken och man är inne hela dagarna i dessa sjukhus korridorer med torr luft. Hoppas det går över snart. La mig och sov efter lunch idag med, sov i hela 3h!! Men kändes som att det behövdes för mådde lite bättre när jag vaknade. Tränade step nu ikväll med sis. Hade planer på att avboka det men tänkte att jag ju kunde testa. Gick ju bra, men kunde inte ta ut mig fullt ut. Har knappt tränat något nu sen praktiken drog igång, känns lite trist men samtidigt så är man så trött när man varit igång under 9h och nu då mår jag såhär så ja det får bli som det blir nu, är ju bara 3veckor kvar sen kommer man igång som vanligt igen.

Nä dags för en dusch sen lite fil & müsli till desperate housewifes.


Hoppas ni mår bra! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0