Jobb, julmiddag och lite av varje

Igår åt jag lunch med fina Linda på stan. Köpte även klart de sista julklapparna så nu är det färdigt=) Köpte även lite nytt smink på make up store. Inte köpt så mycket nytt sen min sminkväska stals i sommras. Ska köpa lite till nästa månad tänkte jag, kanske ta sån make up där då man får produkter på köpet. Alltid kul att bli proffsigt sminkad. På kvällen sen igår kom Malin och Anna. Vi åt vår årliga julmiddag. Blev så mätta så lussekatterna, pepparkakor, choklad mm orkade vi knappt röra! Blev lite glögg bara. Sov gott i natt sen. Skulle dock upp kl 5 imorse, jobb på sjukhuset vid 6.45. Var en bra dag idag. Mycket att göra som vanligt men bra tempo.

       

Imorgon drar jag ner till Malmö, 25års fest för Molly. Blir dock alkoholfria drinkar för min del;)
Ska åka tåg ner så hoppas att de går som de ska i detta snövädret...

Föresten så fick jag ett sms av mannen som köpte får lilla Ford igår att han var mycket nöjd med den. Går kanon skrev han=) Saknar den lite. Men vet att vi har en ännu bättre och säkrare bil nu.

Trevlig helg! Höres på söndag kanske! KRAM


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vilken fin mage du fått (Janne med, fast av andra orsaker), ser ut att det blir en liten flicka, hihi!

2010-12-17 @ 22:01:21
Postat av: Mulle

Kul att se att magarna växer, eller jag menar åtminstone en av dom:-)

2010-12-18 @ 23:53:32
Postat av: MM

Sympatigravid någon?? Emma,kan du snälla skicka receptet på tacogratängen? Kram

2010-12-19 @ 09:23:20
Postat av: Anonym

Tack Pirjo! Ja nästan alla tror på flicka så vi får se=)

2010-12-19 @ 17:44:59
Postat av: Anonym

Haha skrattar åt era kommentarer både heidi och micke. Japp ska maila receptet direkt heidi! kram

2010-12-19 @ 17:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0