Jobb och bilar

Igår gick jag bredvid på mitt nya jobb. Verkar vara ett kanon ställe. Alltid tre personal och sover man natten är man två. Duktiga brukare och trevlig personal i ett fräscht nybyggt boende. Ska nog trivas bra där på arbetsplats nr 3=) Första jobbdagen har jag där i morgon redan. När jag kom hem från jobbet igår skulle det komma en man från jönköping och köpa vår lilla fiesta. Men han ringde aldrig vid 21 som han sa och svarade ej när jag ringde upp. Skumt! Han har fortfarande inte hört av sig. Men då jag fått över 25 mail från intresserade personer + säkert över 10 telefonsamtal var det inte så svårt att hitta en köpare. Ringde upp en man som ringt på den igår men efter mannen som paxat bilen. Han var fortfarande intresserad så han kom hit innan idag och köpte den. Kanon ju=) Trodde inte det skulle vara sånt drag efter en gammal liten fiesta. Kommer dock sakna den, var en bra bil ändå. Men nu har vi ju en ännu bättre och säkrare bil.

  

Just nu håller det på att tvättas i detta hushåll sen vid  21 ska jag köra janne till jobbet. Funderar på att gå på en liten promenad efter 20. Få lite frisk luft. Sen blir det nog en simmtur imorgon efter lunch. Börjar jobba först kl 15.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: LInda

Vilken fin bil ni har!

2010-12-15 @ 08:19:37
Postat av: Katja

Grattis till den nya bilen. God jul på dig. Hoppas vi springer på varandra snart igen. Kram

2010-12-15 @ 13:34:47
URL: http://www.nogg.se/katjaa
Postat av: Hanna

Bra att ni fick sålt den:)Säg till Janne att fixa körkort snart,hihi,låt han gå till jobbet i kylan så förstår han nog:)Låter som mamma o pappa:Pappa kör mamma till jobbet varje gång,och hon har körkort,hihi

2010-12-15 @ 21:22:46
Postat av: Heidi

Verkligen fin bil! Vad bra att du verkar trivas på jobbet! Kram!

2010-12-16 @ 10:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0