Alla <3-dag

Efter frukosten idag tog jag mig en promenad till Vallås för att titta till lilla Tindra och Max då syrran är nere i Höör. Lilla Tindra blev så glad när jag kom. Lekte lite med henne med hennes favorit leksak och hon blev så trött så hon flåsade!

När jag kom hem och janne vaknat åt vi silverdollar pancakes. Sååå gott. Och till middag nu ikväll blev det tonfisk gratäng och till efterätt kladdkaka med vispgrädde. (dock blev inte kladdkakan så kladdig som det var tänkt men den gick ner.) Känner mig rätt sliten idag... får nog bli sängen snart, ska upp kl 5 imorgonbitti och jobba på sjukhuset. Lite nervöst är det men ska nog gå bra.



Hoppas ni alla haft en mysig dag med mycket kärlek! KRAM




Min present till janne från bluebox.se.

Kommentarer
Postat av: Molly

vilken härlig alla hjärtans dag ni ser ut att ha haft :)



hoppas att du mår bra emma. synd att det inte blev något med jkpg, men det kommer säkert fler tåg :)

ta hand om dig och ha en bra vecka! kramkram

2010-02-22 @ 18:32:15
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0