Fika på stan och spinning

Dagen började med ett avsnitt av "våra bästa år" som vanligt haha. Kan inte låta bli att titta på det fastän inget händer! Sen ringde min chef från gruppbostaden så jag har tre nya pass nu i februari varav ett monsterpass lör-sön. Money money=) Roligt att få jobba lite. Sen sa en i personalen där idag att hon ju åker iväg på långresa till sydafrika i 6 veckor så då borde det blir några pass lediga åt mig också. *Hoppas*.
Vid 14 cyklade jag och janne in till stan för att möta upp Malin för en fika på espresso house. Mycket trevligt! Inte träffats sen i sommras nu. Jag åt en jätte god muffinssemla. (en stor muffins med mandel, mandelmassa och kardemumma). Snacka om god;) Å nu snart ska jag styra cykeln mot SATS för ett spinning pass tillsammans med lill-sis. Ska bli skönt att svettas lite. I morgon är det dags för Jönköping, vi fick båda nya tider för intervju så hoppas nu på det bästa!


KRAM till er alla







Kommentarer
Postat av: terese

Lycka till!!!! :D

2010-02-09 @ 21:40:41
Postat av: MM

LYCKA TILL!! Hör av er då ni är klara!

2010-02-10 @ 08:59:56
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: a ♥

spinning är kul ;'D

2010-02-10 @ 09:10:33
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0