Idag skulle egentligen vara en ledig dag

men det blidde icke så. Gick inte att lösa på annat sätt på gruppboendet igår så jag får ta natten idag, men då är jag ledig i morgon kväll istället, desto bättre=) Men först ska jag ut till gullbranna frissan idag och göra slingor, 300kr billigt och bra för en fattiglapp. Det kan man ju få unna sig. Ser gråhårig ut just nu i utväxten.... Ska vara där ute 14.30 så är tillbaka i stan vid halv sex så börjar vid 18 då till kl 10 i morgon fm.
Då ska jag och habib iväg och handla inför lördagens partaj! Ser mycket framemot det!! Vi blir några stycken. Middag sen utgång efter. Blir en liten mini 25års fest då jag fyller år veckan efter. =D Man börjar bli gammal.

Nä nu ska jag koka ris till min tomatsoppa som står redo för lunch snart. Vi höres om inte annat i morgon! Cheers!

Kommentarer
Postat av: ägget

vad billig för slingor!Jag vill oxå!! Och du emma,25 är ungt:) :) Själv blir jag 29 i april..hjälp..snart 30..

2010-02-25 @ 21:05:43
Postat av: Emma

ja hon är jätte billig, men är 1,5mil utanför stan, lite krångligt med buss men det är det värt;) Haha ja 25 är ungt, 29 med.;) 30 är heller ingen ålder!! We are still young!

2010-02-26 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0