Jobb jobb jobb

Verkar inte som om jag gör annat just nu=) men ska inte klaga. Skönt dock att det är på två olika ställen så hinner man inte tröttna. Jobbade kväll idag på sjukhuset. Gick galant, men jobbade dessvärre med en riktig k*rring! Hon deltog inte i omvårdnaden överhuvudtaget, var borta flera gånger och när man tillslut hittade henne satt hon på r*ven och låtsades beställa varor. Klagade bara hela tiden på små saker när hon väl kom och hjälpte till: hade tydligen glömt den tropiska juicen på fika vagnen!!! Ops så allvarligt! Sur blev hon iallafall... tur att sköterskorna som jobbade med mig idag var så snälla och goa och gav massor med beröm och även patienterna så då kunde man vara glad ändå=) Bara irriterande med sådana människor, och sen kan jag inte förstå varför man jobbar som undersköterska om man vägrar ta del i omvårdnaden, för har nämligen hört av andra tidigare att det alltid är så.... suck. Hoppas man slipper jobba med henne för ofta.
Nu ska denna emman hoppa i duschen sen ska jag lägga mig och läsa lite. Jobb imorgon 13-21 på landfästet.


Sov så gott! Tjingelingus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0