Solskens dag

Tog mig en promenad i fm innan lunch. Var ju så fint väder! Skönt att få lite luft och motion med när jag visste att jag skulle vara inne hela em/kvällen. Var inte hemma förän 22.30. Men det har gått bra ikväll. Var på den sidan idag där jag gjorde min praktik. Mycket roligare då jag kan rutinerna bättre där. Har tagit venprov idag och det gick hur bra som helst. Lite stolt över mig själv är jag allt=D Jag som tycker det är så läskigt med blod och ådror, men man tänker faktiskt inte så när man väl är där och ska ta prov, man har så mycket annat att tänka på så man glömmer bort det!
Är så spänd över hur det kommer till att gå med Jönköping.... får janne jobb? Kommer vi hinna fixa bostad till dess? Många frågetecken... men vi får hoppas på det bästa. Blir det inte av nu får vi ta tag i det till hösten istället.


Nä nu väntar sängen! Börjar 6.45 imorgon bitti :S Natti natti*
Är så glad över att jag har världens bästa människor omkring mig! Den bästa sambon, bästa systern, bästa vännerna och bästa mormor&morfar och bästa (för det mesta haha) pappa! Utan er alla skulle jag inte vara någonting!:-* Love you!

Kommentarer
Postat av: Han som snarkar brevid dig...

<3<3<3<3<3

2010-02-12 @ 15:38:30
Postat av: ägget

Hoppas allt ordnar sig med Jönköping om det är dit ni vill flytta:) Flytta närmare oss,vi saknar er. Kramar

2010-02-12 @ 20:36:10
Postat av: Emma

ja jag hoppas också det men just nu känns det som om vi kanske inte kommer iväg i och med att det sket sig med lgh vi tittat på:S men vi får se, får janne sitt jobb kanske vi får tag i lgh. Hoppas! Vi saknar er också! Trevlig helh! kram

2010-02-12 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0