Två panodil och 2h sömn

hjälpte mig idag!! Mådde inte bra när jag kom hem från jobbet i em. Sprängande huvudvärk och illamående. Men efter vila och panodil var jag som en ny människa igen=D Vi tog oss till MAXI när jag klivit upp igen för att handla lite nödvändigheter. Öppnade vår "spar burk" och fick ut lite mer pengar då man är rätt pank förtillfället. Snart lön. Ja för janne iallafall! Unnade oss en riktigt smaskig tacogratäng till kvällsmat. Naturgodis till efterätt *mmmm*
I morgon börjar jag jobba vid 14.30 och slutar på söndag vid 17. Är på gruppboendet så blir förhoppningsvis lugnt och skönt som vanligt. Längtar tills nästa helg, då ska jag vara ledig för då får vi besök både från skåneland och från stan!=D
Trevlig helg!






Pussycat dolls - jai ho
http://www.youtube.com/watch?v=EJE7Wog08kg&translated=1

Kommentarer
Postat av: ägget

recept på taco gratängen tack!!:)

2010-02-21 @ 09:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0