Då har det dåliga vädret återvänt

Igår var jag på berget och sprang 8km under fm. Skönt. Känner mig så duktig=) sen vid 15 skulle jag upp dit igen fast på möte på sjukhuset. Eftersom det regnade latade jag mig med bilen dit så körde genom stan på vägen hem och hälsade på janne som stod vid stationen på marinfestivalen som börjat nu och försökte varva nya till hemvärnet. Väl hemma bestämde jag mig för att överraska min habib med varsin pizza från Verona tills han kom hem och glad blev han! Goda pizzor det där med färska ingredienser. Kollade även på snabba cash som inte var så bra som jag trott.



Gårdagens lunch för mig blev rester av potatissalladen sen onsdagens grillmiddag och två quorn korvar. Inte så tokigt!



Här regnar massor! Och vid 13 tiden idag tog vi vår lilla van och körde mot Biltema men det hade skett en stor trafikolycka på de stora vägarna så kom inte dit. Testade andra hållet med men lika dant där. Tre olyckor samtidigt! Körde runt i en timme tills vi ens kom hem!!! Sjukt. Så blev inget Biltema idag. Ska kanske ta mig till gymmet lite senare och köra lite kondition och situps. Kan kanske inte skada:P Mannen tar en tupplur nu då han går på och jobbar i kväll... Imorgon är det jobb för mig med på kvällen och dagen på söndag. Sen är jag ledig igen i tre dagar=D skönt att schemat nu är lite lyxigare än första perioden. På måndag ska vi förmodligen till Växjö, ska bli kul.

Trevlig helg kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0