Stranden och städ

Idag mötte jag Malin i stan så slog vi följe ner till östra stranden för lite sol och bad. Blåste dock en del så vi blev rätt sandiga. Stod ut i 2h ungefär sen gick vi upp och spelade lite minigolf! Jag vann för en gångsskull!=) När jag sen kom hem var janne uppe. Slängde ihop en pasta/feta sallad med nyköpt bröd till. Smakade inte fel! När janne sen cyklat till jobbet så började jag damma, dammsuga och plocka iordning lite. Som vanligt får jag mina ryck när det är kväll...



Föresten så har vi en lite svart mise här utanför oss som jamar och vill komma in. Hon/han har varit där sen i em då vi åt middag. Gav den lite vatten och lite mat(villket jag inte fick av janne men kunde inte låta bli) men kisen ville inte ha det. Bara komma in! Så vi sa att är den kvar imorgon så får vi ta den till katthemmet, kan ju tyvärr inte behålla han/henne=( Kanske är den chippad, isåfall kan de se det där.


Blåa bilder=)

Nu ska jag äta lite fil med müsli sen ska jag lägga mig och läsa lite. Blir styrka imorgon fm med Malin sen kanske jag och janne ska cykla till brottet och simma om han orkar när han vaknat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0