Vårt nya vrålåk!

Hämtades idag ute i Haverdal. Endast 3000kr kostade denna pärlan och den duger gott för oss just nu! Körde inom Flygstaden och handlade mat på Ica Maxi på vägen hem och Ö&B. Innan idag var jag på fotvård. Så nu har jag super fina fötter med=) Janne mötte upp mig i stan sen så köpte vi nya joggingskor till mig. (dyrt men nu fick jag hjälp i butiken så de ska vara bra. Är nog värt det i längden för mina fötter mår inte bra just nu av mina andra skor när jag är ute i spåret). Sen åt vi lunch på Harrys. Stor besvikelse och svin dyrt! Aldrig mer!

Imorgon jobbar jag igen, dags pass. Så blir rätt tidig kväll idag. Ska snart ta och äta lite här är vrålhungrig!

Lägger in lite bilder på köpet. Zorro gillade den nog=)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Wohooo, vilket vrålåk!! Härligt att ha bil, man har mycket mer frihet att göra saker! Bra köp!

2010-07-27 @ 10:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0