Diverse äventyr!

Blev väckt idag vid 8 tiden på morgonen av en ledsen syster som blödde näsblod som ej gick att få stopp på. Så satte mig i bilen och körde dit och tog oss till sjukhuset. Hon fick "etsa näsan" (som det så fint heter) och vi var hemma igen hos oss vid halv tio. Åt lunch ihop här senare och kollade på tv. Lämnade av henne innan jag skulle träffa Anna på berget vid 16 för en 6km runda som blev sjukt tuff! Ingen bra kombo att springa när man är kissnödig kom jag på! Hehe men kan inte bara skylla på det, var helt slut när jag hade några meter kvar men tog mig igenom det!! I´m proud of myself! Stack och solade lite efteråt så nu känner jag mig som en ny kvinna! =D
Dags att slänga in korvarna i ungen, blir korv med bröd till kvällsmat, inget mer avancerat! Men lagade en god pasta rätt till lunch innan idag, receptet finns här; http://www.ica.se/recept?recipeid=712631.
Tjingelingus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0