Jobb i helgen

Dagens citat från the trauma unit;
Vid middagsutdelningen
Emma; Kristina! Skulle 7:ans fru ha sex brickan?
Kristina; Eeeh va? Hahaha
Emma; Ja? oj hahaha vad sa jag. Sal 6:s bricka menar jag! :-S
Så fel det kan bli. Men så kul man kan ha länge åt det! Vi skrattade hela eftermiddagen åt det haha. Kanske för man var trött med och knappt sovit i natt och så ska man upp kl 5? En möjlig orsak. Min fd handledare berättade en gång att hon sagt att hon skulle gå och s*ga *v en patient haha! Men inte på det sättet som det låter dock.... Sjukt.
Gick smidigt idag på jobbet, vi var tre personal på 100-sidan i samma ålder. Mycket roligare då=) Synd bara att ingen av dem ska jobba kvar där i sommar då de ska över på andra avd pga personalbrist bland sjuksköterskor.
Nä mina vänner, nu ska jag och min habib sätta oss i soffan och kolla på lite film. Den tredje filmen av red riding som vi hyrde i veckan. Engelsk thriller/drama. (Helt ok. Lite skumma dock.) Ska äta naturgodis till=D Tog oss en cykeltur till coop för ett tag sen och handlade lite gott. Trevlig lördag!
Gjorde en Maria Montazamy innan i veckan, ett glas rött och lite jordnötter. Dock alkoholfritt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0