Magnum gold

har testats idag. Mmm god var den, med smak av kola. Gillar magnums glassar! Smarrigt värre en varm sommardag som denna. Vi var även en sväng vid östra stranden innan idag och gick en liten promenad. Tänk om man haft en stuga där... så underbart.

Vi blev lite besvikna ang Tunisien. Man kan tydligen inte resa dit under höst/vinter... å att åka redan i senast september blir nog lite tight med pengar...man måste ju hinna spara till det såklart. Så nu har vi tittat lite på Egypten istället. Är egentligen lite emot det eftersom de har mördat turister där och alla terrorister och sånt, men de finns ju överallt i hela världen och man kan ju inte gå runt och tänka på det hela tiden såklart. Så vi funderar lite på att resa dit istället och kanske ta Tunisien nästa sommar. Vi vill resa någonstans där det är billigt att leva som i dessa länder och Thailand. Men Thailand är uteslutet då de händer massa skit där hela tiden nu. Trist. Vi får se vart vi hamnar men ut och resa ska vi när det kalla är åter i sverige;) Har inte gjort en resa på jag vet inte när!
Nä nu kallar tvätten i tvättstugan. Ska ta mig dit och fixa den nu, sen ska jag och min habib sätta oss på uteplatsen igen och avnjuta kaffe och te. Skönt att vara frisk igen=) Imorgon blir det jobb för mig 13-21 sen ledig i helgen=D
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: heidi

Egypten ska visst vara fint och rätt billigt oxå har jag hört! Jag o micke var i Portugal, jättefint där oxå!

2010-05-22 @ 21:47:34
Postat av: Emma

ja vi får se vart vi hamnar=) någonstans ska vi försöka ta oss iallafall!

2010-05-23 @ 12:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0