Middag och vin en måndag

Inte fel! Blev Gastons med Anna och Malin först, sen gck vi vidare till Roberts coffe för en kopp te och mer skit snack. Hade från början tänkt ta middagen i tisdags efter vårruset men eftersom det blev så sent så sköt vi fram det. Lika bra det ju=)

Messat med Ninis under dagen, vi ska eventuellt gå på Lady gaga konsert i november i Malmö! Hoppas vi får tag i biljetter, fanns ett fåtal kvar nu såg jag och kan inte köpa förän lönen kommit!! Hade varit super kul. Vi pratade lite om henne förra helgen då vi var nere och hälsade på! Två av jannes syskon var på hennes konsert i sthlm nu i dagarna och den verkade vara riktigt bra. Spännande, spännande....
Har varit skönt att vara ledig idag, joggade en tur efter frukosten.. så underbart väder det varit idag, men dock lite kyligt. När ska sommarvärmen anlända?! Imorgon blir det jobb kl 14 till kl 15 på onsdag. Det ni!


Ha det gott och sov så gott! KRAM

Ingen kan njuta som Zorro=)



Kommentarer
Postat av: heidi

men vilket mastodont pass!! Ska du jobba hela dygnet? Skynda dig att köpa biljetter, de i oslo sålde slut på 20 min..Hoppas du får tag på några! den var värd att se!Kram

2010-05-11 @ 07:21:48
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Molly

sv: oj, då blev han gammal. han hann med att uppleva mkt då :)



jo, det är nog billigare att köpa renées produkter i butik om man har den möjligheten, portot är ganska dyrt om jag inte missminner mig.



hoppas att allt är bra med dig denna kväll! :) har ni haft sol idag? här har vi haft mulet men uppehåll under dagen och nu skiner solen, så skönt .)



ta hand om dig! kramar

2010-05-11 @ 19:23:16
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: ägget

jag o jonna ska på gaga i oslo i oktober,ser fram emot det!!!Fick ni biljetter?

2010-05-23 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0