Besök i skåne

Mitt hemland;)

Vi har haft fullt upp. Middag hos mormor och morfar i lördags. Träffade även moster där. I söndags tog vi en fika på boijerts café med lilla syster och efter det gick vi en skön promenad runt byn. Åt sen middag alla tre hemma hos pappa på kvällen. Blev pizza från elan. Världens bästa pizzeria. Så är det. I går då (måndag) träffade vi först min barndomsvän Terese och Henrik och deras dotter Amanda. Bjöds på fika och fick hem en massa tidningar och böcker om graviditet. Så nu ska här läsas!! Efter det begav vi oss till Malmö, gick på stan lite sen skulle vi hem till Maddis och hennes tyske pojkvän Jan som jag aldrig träffat innan trots 2 år. (Dock för han bor kvar i Tyskland annars, men nu har han bott hos madde sen i slutet av sommaren till december.) Shit vad fel vi körde!! Hatar att köra i storstäder, får panik! En timme sent kom vi, vi var ute och snurrade alldeles för långt bort. Men tillsist fattade madde vart vi var och kom och mötte oss hehe. Bjöds på delikat vegetarisk middag med god äppelkaka till efterätt. Var så mygit att ses! Och Jan var jätte trevlig. Lite kul att prata engelska, lät ju som det gjorde när man inte är van längre men så länge vi alla gjorde oss förstådda så;) Vi tutade hem med vår fiesta sen på kvällen på 1h och 20 min Malmö-Halmstad. Inte illa.



Nä nu ska jag äta frukost sen blir det jobb från 14 idag till 09 imorgon bitti. Å efter det ska jag till kiropraktikern och sen på möte på ett nytt ställe jag kanske ska få jobb på. Denna veckan består av mycket jobb och arbetsintervjuer. Kul folk hör av sig iallafall!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin du är Emma :-)

2010-11-04 @ 19:23:16
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 20:27:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Jonna=)

2010-11-05 @ 09:26:37
Postat av: Hanna

fiestan verkar gå bra:) eller har den en bra chaför måntro;) Ser så fram emot att se er snart!!

2010-11-05 @ 13:06:00
Postat av: Emma

hehe vi säger att den har en bra chaufför;) ja ska bli så kul när ni kommer=D

2010-11-06 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0