Fredag och helg!

Och jag är ledig=D

Igår städades det för fullt här hemma på CKV. Sen på kvällen tog jag en promenad tillsammans med Anna M. Försökt få in den promenixen länge men alltid kommit något ivägen men nu så. Var trevligt att ses igen! När jag sen kom hem hämtade janne thaimat, wokade nudlar med räkor och grönsaker för mig och ris med biff och bambu skott för Mr. Inte fel! Hade rester över till lunchen idag. Man får ju så mycket!

Hängde med Linda efter lunch idag och simmade på nautilus. Simmade 1h. Skönt!! Ska ju köpa simkort där sen i slutet av månaden. Hade tänkt köpa 4mån träningskort först på hela gymmet + simmning då men blir för dyrt. Vet ju inte än hur min kropp kommer till att vara ju längre graviditeten går. Trist å slänga ut massa pengar då om man inte kan utnyttja det. Så får bli sånt 10 kort lite då och då där på nautlius + promenader och mina hemmaövningar jag gör varannan dag. Rör sig lite iallafall;)

Nu ikväll ska jag och janne laga klyftpotatis med kallsås och baconbiffar/veg filé. Ska bli gott. Å imorgon kväll kommer Linda och Joel på middag. Looking forward!

Idol ikväll! Trevlig helg!


Zorro softar i kungatronen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0