Lady Gaga

Konserten var verkligen riktigt bra! Så musikalsik hon är, skrivit alla låtar själv, konserten och hela konceptet är hennes idéer osv. Cool tjej verkligen som vågar gå sin egen väg. Vi satt högt upp och hade bra sikt. Dock kände vi lite svindel i början haha. Men man vande sig;) Martin kom och hämtade oss sen på kvällen och vi styrde hem till paret där jag övernattade en natt. Åkte hem i fm igen. Tanken var att jag och janne skulle ut på Wapnö mässan idag, men jag var så himla trött så deckade när jag kommi hem + att det gick lite mer pengar än jag räknat med nere i Malmö då vi fick ta taxi till arenan bl.a pga att bussen var smockfull med meter långa köer. Man vill ju handla lite om man går på en marknad med god mat och sånt. Inträdet kostar 70kr per person med... så nästa år. Kanske blir Liseberg iår igen eller Höörs julmarknad, får se.

  
Först igår på dagen var jag en sväng hos carro och mös med god lunch och fika. Kul att vi äntligen fick ses lite! Inte så lätt det dära att få ihop det trots att det bara tar 1,5h till varandra.

Konserten

    

Imorgon ska jag jobba 10-18.30 på det nya stället. Är middagslagning som står på schemat bl.a. Sen ska vi hämta nyckeln till lgh när jag slutat! Å på måndag morgon kommer Jesper hit och hjälper oss att flytta=D Längtar!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja,visst är hon bra! Vilken show! Blir Lisebergs julmarknad för mig nästa helg, inte klokt att det snart är jul!

2010-11-21 @ 13:20:24
Postat av: Jonna

Fina kort, man längtar ttillbax till konserten! Kul att du haft en fin helg :-) Ta det lugnt med lyft nu som ni ska flytta. Kram

2010-11-23 @ 08:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0