Ansiktsbehandling

Här sitter jag ensam uppe framför datorn. Janne och syrran sover fortfarande. Riktiga sjusovare de där två... visserligen är det jag som somnat först på kvällarna med så vaknar tidigare. Har ätit lite frukost och druckit honungsvatten. (förkylningen håller fortfarande i sig...segt). Tänkte steka upp lite american pancakes sen till de vaknar. Blir lite brunch då;)

Igår så var jag och Lina i stan. Shoppade lite. (mest Lina=)). Sen hade vi tid för ansiktsbehandling kl 14 på Complete me. Var jätte skönt! Var en Aha/pha behandling med någon syra som verkar djuprengörande och peelar huden. Är alldeles len och mjuk fortfarande i ansiktet. Man fick ligga i ett rum i en säng under täcke, var rätt mörkt där och så spelades avslappnande musik. Tjejen jag hade sa att man kan gå på en sån behandling en gång i veckan fyra gånger för att få bäst resultat. Synd man inte är rik... kostar 350kr/gång för 30min. Nu fick vi ju det för halva pga rabatten. Sen visade hon bra produkter med. Köpte inga för de kostade skjortan men bad om en broschyr och läste lite om de igår. Verkar faktiskt vara riktigt bra. Ingredienser från naturen, inga mineral oljor osv. Meeeeen bara ansiktskrämen kostade 600kr:S. Så blir nog inget med det. Men som sagt om man varit rik så...

På kvällen sen gick vi en runda, sen lagade vi mat; potatiscrocketter med ryggbiff/quornfilé, bernaisesås, pepparsås och sallad. Till efterätt slängde vi ihop en brylé pudding. Mums! Men oj så mätt man blev.


 


På schemat idag står en tur ut mot Bäckagård för att visa Lina vårt nya place, sen ska vi nerom Grötvik för en promenad. Sen ska sis åka hem igen mot skåneland. Tiden går undan!

Nä nu ska jag nog hoppa i duschen. Får sysselsätta mig lite medans jag inväntar herrskapets uppvaknande=)


Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

fulla dagar ;-) Gud vad ni äter god mat hela tiden!!! Mums

2010-10-06 @ 19:15:40
Postat av: Emma

haha tycker du? gott med god mat;) dock inte varje dag hehe.

2010-10-07 @ 08:27:50
Postat av: Pirjo

Åh va gott med biff o bearnaisesås! Kanske grillar vi i helgen och äter samma mat som ni, hihi!

Jag är ledig i helgen, så lite mysigt kan man ha då; det är nog dom sista gångerna man kan grilla ute i år, men vi får se om det blir fin väder även i helgen (som jag dock har svårt att tro på)!

2010-10-07 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0