Babyboom

Har fått reda på en till som ska ha bebis i år. Riktig babyboom. Först Sara i december, Nina i Januari, Emma J i mars och jag i april sen en annan tjej (som jag inte skriver ut ännu) i juni. Hihi.

Annars då sen jag sist skrev!? Har jobbat. Gick av från gruppbostaden i måndags morse. Kan inte komma ihåg att jag gjorde så mycket på dagen. La mig säkert och sov. Sen på kvällen stack jag och Malin till simmhuset och simmade. Så himla skönt. Har börjat gilla det skarpt. Skönt eftersom det är den typen utav träning jag tänkt att syssla med de närmsta månaderna. Igår jobbade jag dag på sjukhuset, sen stack jag och janne och handlade lite på Maxi. Lön;) Fast bara en liten del resten kom idag. Alltid skönt när den kommer. Middagen åts på MAX till jannes stora glädje!

Vi har gjort en reservation på ett matsalsbord med 6 stolar som vi vill ha:D Så i slutet av November är det vårt.

Nä nu ska jag nog gå till soffan och kolla klart på Våra bästa år. Har betalt mina räkningar som jag satte mig här för. Sen ska jag gå ut på en liten promenad och allra sist ta mig till sjukhuset för ett kvällspass!

Ha en go dag! Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra med stor matplats när vi kommer på besök;)

2010-10-28 @ 12:58:52
Postat av: Svärmor

Är det möjligen Hanna....hihi?! Den "namnlösa" tjejen alltså

2010-10-30 @ 21:41:58
Postat av: Anonym

haha nej inte vad jag vet Pirjo=) är en jag jobbar med!

2010-10-31 @ 16:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0