Idag är det Malins dag

Hipp hipp hurra! 25 år idag!



Annars då... vad har dagen bestått av?! Jag vaknade vid 7 och kunde inte riktigt somna om. Har blivit helt konstiga sömnrutiner på sistone. Men när jag precis lyckats slumra till igen blev jag väckt av en förbaskad försäljare så jag gav upp och klev ur sängen. Har varit och tränat nu under dagen. Lite styrka och kondition. Så skönt! Illamåendet försvinner helt när jag är i gång men så fort man kommer hem igen börjar det:S

Imorgon är det jobb som gäller på gruppboendet. Slutar 9 på torsdag morgon, då ska jag direkt hem till Malin så ska vi äta god frukost ihop. Inte fel!

Nä om jag skulle duscha och dammsuga här hemma och sen lägga mig och läsa lite i min bok. Är fortfarande på en shopaholic i New York.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Hanna

dom böckerna är roliga:D

2010-10-28 @ 13:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0