Spöklik radio

Då var man hemma från jobb. Slutade vid 9 nu i morse. Har gått bra, de är så lugna så.

Igår morse körde jag janne till en naprapat. Han har ju haft ont i rygg och nacke i 2 månader nu och medicinerna från läkaren har inte hjälp. Så blev han tipsad av en arbetskompis om en naprapat som är bra. Verkar ha gjort nytta. Men räcker nog inte med en gång. Tycker det är fantastiskt att det finns sådana behandlingsmetoder som inte innebär piller. Har själv gått hos en kiropraktor och det kan jag varmt rekomendera. Har hjälpt så mycket!! Måste dock dit snart igen, börjar kännas lite i höften igen. En skum sak som vi var med om när vi körde dit igår var att radion började spela på hööööög volym och vi hade inte tagit radion med oss ut i bilen haha. Sjukt skumt! Man hörde inte riktigt för det brusade massor men var någon som pratade och det ekade som bara den genom högtalarna. Tillsist slutade det... men hur kan det komma sig när inte bilradion var inkopplad?!

Föresten så fick vi lägenheten vi tittat på!! De ringde i måndags och janne var och skrev kontrakt i onsdags=D så himla glad. Så nu planeras det för fullt vad som ska köpas! 1 december får vi den. Vi hade tur för vi stod på plats 3 i kön tydligen men de två som var före hörde aldrig av sig.

Nä nu ska jag köra iväg och hämta ut ett paket. Men vad det är säger jag inte då det finns en födelsedags gris här på måndag;)


Kommentarer
Postat av: Pirjo

Jag hade ett helvetes besvär av diskbråck, åt otaliga mediciner, men inget hjälpte; till slut beställde min bror i finland tid hos en naprapat (fanns inte i norge) och han vände och vred (Pertti hörde allt knakande) och sen dess har det varit bra, till nu, nu har jag besvär igen, vänster ben vill inte riktigt följa med och ont gör det, men det kanske går över med tiden. Hoppas att han blir bra med besvären snart!

2010-10-08 @ 22:42:17
Postat av: mirre

Grattis till lägenheten!! kram mirre

2010-10-10 @ 10:26:52
Postat av: Anonym

Tack mirre!

2010-10-11 @ 15:38:17
Postat av: Anonym

Janne verkar ha blivit bättre, men får nog gå dit en gång till.Blir du inte bättre Pirjo så testa det igen. Ibland kommer ju besvären tillbaka efter en tid har jag hört och då kan det vara bra med en omgång till. Jag går ju hos en kiropraktor med, eller gjorde i våras. ska dit nu snart igen för har börjat känna lite i höften igen. Hioppas ni mår bra!

2010-10-11 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0