Städning på CKV

Japp och det behövdes. Blir till att tvätta idag med, fanns ingen tid igår. Solen skiner så blir nog en promenad efter lunch skulle jag tro. Egentligen hade vi tänkt sticka och simma men får bli en annan gång. Sa föresten upp mitt kort på SATS igår när jag var där och tränade lite. Ska börja på nautilus istället om en månad. Där kan man både simma och träna pass och i gymmet så blir mycket bättre. Kommer vara lite närmre för mig också då vi flyttat. Sen tränar ju Lindis där och Malin kanske med ska börja. Så är ju kul=)

Jag har redan börjat känna av lite "jul känslor". Redan jag vet. Hösten har ju precis kommit.... Men längtar tills glögge-tider, pepparkakor, julgodis, tända ljus i mörkret... och även julmaten haha. Men det är faktiskt snart jul, går fortare än man tror! Är säkert också för att jag vet att vi har fått vår nya lya tills dess med. Längtar! I år har jag och janne bestämt att vi ska gå på Wapnö julmässa. Aldrig varit på den trots mina 4år i stan. Den anordnas 18-21 november och det finns massa julmat till försäljning, goda ostar, korvar, julgodis och hantverk. Får se vilken dag som passar, för den 19 är vi i Malmö (jag och Nina) på Lady Gaga! Wiiiee.

Nä nu ska jag fundera ut vad som ska ätas till lunch. Blir en tidig morgon i morgon sen...vid 8-tiden anländer Nina och Martin och sen är det raka vägen som gäller till Ge-kås och Ullared.=)

Ha en bra dag, kramis!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Å vad kul med gekås! Fynda lite för oss oxå :-) Mysigt med jul i nya lägenheten!

2010-10-15 @ 19:41:07
Postat av: Jonna

Å vad kul med gekås! Fynda lite för oss oxå :-) Mysigt med jul i nya lägenheten!

2010-10-15 @ 19:41:26
Postat av: mirre

Grymt med Lady Gaga!!! Yeah!

2010-10-16 @ 16:31:30
Postat av: Anonym

Jonna; hehe blev lite fynd men får bli mer nästa gång=)



Mirre; ja ska bli kul med lady gaga!=)

2010-10-17 @ 11:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0