Lördagen den 25/10-10

Gårdagen på sjukan flöt på bra. Var ett bra gäng som jobbade! Var dock rätt trött när jag kom hem så somnade så fort jag la mig i sängen=) Sällsynt för å va mig, iallafall när jag sover ensam. Men zorro gjorde mig ju sällskap!

Idag är vädret grått, regnigt och allmänt trist. Blä! Men funderar på att kanske ta mig en liten promenad iallafall innan jobbet. Kommer ju bara sitta inne där tills i morgon em då jag slutar. Ska cykla inom stan också innan jobbet och göra lite ärenden. Skulle tränat styrka i veckan men det blev aldrig nått... måste komma igång med det i nästa vecka igen, behövligt!

Ha en bra helg! Cheers!


Kommentarer
Postat av: heidi

alltd skönt o gå ut en runda, borde göra det oftare..Hoppas du haft en bra dag! Kram

2010-09-27 @ 21:02:46
URL: http://heidierving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0