BF dag

men no baby!

Träffade Linda idag över en lunch på stan. Kollade i lite affärer och sen åt vi även glass på torget. Mums! Meeen fick en fågelskit rakt i mitt nytvättade hår! Lagom kul. Linda torkade bort med servett så gott hon kunde men äckel känslan fanns ju kvar! Urk! Blev till att duscha igen.... Fattar inte varför de jämt ska bomba mig?!

Janne mötte upp mig på stan, vi skulle till BM kl 15.30. Allt såg bra ut idag med. Skönt det. Bebis har fixerat sig nu inget ruckbart huvud längre. Å jag har nu gått upp till +18kg. Nu får det räcka tycker jag;)

 

Nu ska vi kolla på film; Himlen är oskyldigt blå.

Hej svej!


God fruktsallad som avnjutits ikväll=)


Kommentarer
Postat av: sarah

snälla svara vad du betalade för din hårförlängning på gullbranna frissan?

2011-04-28 @ 09:25:03
Postat av: Anonym

2600kr tror jag det var, men var ju något år sedan!

2011-04-28 @ 16:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0