Dagarna två

Igår tvättade vi bilen både utvändigt och invändigt. Så nu är den så ren och fin som den kan bli.  Sen körde vi ut till Haverdalstrand och gick en promenix. Körde inom MAXI på hemvägen och köpte mat till att grilla. Blev lax för mig och kotlett för janne. Var super gott! Gjorde en bärpaj till efterätt också med vaniljsås.

      

Idag började jag dagen med att tvätta upp lite grann och tittade samtidigt på det kungliga bröllopet mellan prins William och Kate Middelton. Fint med bröllop!
Vi styrde sen vår kos mot stan för att göra lite ärenden Blev en glass på stan då med i detta fina vädret. Calipo cola för mig och mjukglass för janne. Körde sen ut till ÖB där vi köpte en blomstertunna och inom plantagen och köpte jord och blommor så nu har vi planterat lite fint på vår uteplats=) Ska köpa två korgar med att hänga upp på planket med blommor i men hittade inga vi ville ha. (Får ju inte kosta skjortan heller). Så det får komma senare.



Nu ska jag njuta av lite färsk ananas! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0