Fynd

på Ö&B. Hittade denna söta bricka och burk idag (eller igår blir det ju då klockan är efter midnatt). Sommrigt! Det ska bakas kakor och läggas i denna burk, någon som har förslag på vilken sort?!

Blir så trött på krångel... fick inte min graviditetspenning från FK idag...ringde dit och de visste inte varför för stod inget. Så ärendet ska skickas vidare till handläggare... hoppas det går fort för behöver mina pengar!!! Men FK är ju inte kända för att det går undan.... sen fick jag inte min lön från kommunen förra månaden, och inte denna heller! Jobbade bara ett pass där i februari men var 10h så ger lite pengar. Så fick ringa chefen igen så hon skulle kolla med lönetanten ännu en gång å förhoppningsvis får jag den slanten på fredag iaf...suck. Janne säger att jag är pessimistisk ibland men blir ju alltid massa krångel tycker jag med pengar när man behöver dom som mest! Kände detta på mig....



Nu är det ju den 27, alltså BF dagen. Men undrar om det kommer någon bebis?! Är lite mer än 23h kvar på dygnet så återstår att se;) Har dock förberett mig på att gå över tiden ett par dagar. Besök hos bm kl 15.30 idag med.

Nu väntar sängen! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kokostoppar passar perfekt i dina fina burkar=) lätta att göra o mkt goda. kram från Nina

2011-04-27 @ 10:36:30
Postat av: jessica

Storken flög nyss förbi oss...tror den kommer till er snart hihi :)



Håller med Nina, kokostoppar är alltid gott. Eller drömmar eller havreflan :) hihi. kakmonster javisst!

2011-04-27 @ 19:49:54
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe jessica, vi får hoppas på det;)



Tack för tipsen båda, drömmar har jag haft i tankarna själv men kokostoppar är ingen dum idé. Mums! Får kanske göra lite olika sorter;)

2011-04-27 @ 22:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0