Fika på stan

Idag har vi varit på stan och fikat med Natalie och Kristina. Var mycket trevligt! Tiden gick alldeles för fort. Innan vi skulle hem gick jag inom Indiska och köpte två tekoppar för presentkortet jag fick i julklapp. Hade spanat in ett par där men de var slut, men så hittade jag dessa istället. Var så fina. Gick också inom H&M för att köpa strumpor till lillan och puder till mig. Kom hem för en stund sen. Riktigt tråkigt väder... jag som tänkt ta en kvällspromenad men blir till att vara inne och mysa istället tror jag allt.



Imorgon åker jag och Mathildis ner till skåneland för att fira lite nyår.

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh fina koppar :)

2011-12-28 @ 22:10:25
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0