Massagegrupp

Idag var det massagegrupp/mammagrupp som gällde. Trevligt! Pratade fallolyckor bl.a och fikade på pepparkakor. Efteråt gick jag och Mathilda med Aleksandra&Josefine hem på fika. Var trevligt som alltid=)



På tisdag blir det fika igen hos Aleksandra men då med två andra mammor ifrån gruppen också och deras bebisar. Lite julfika. Mysigt. 
 
Nu ska jag ta med mig lillfisen och bege oss ner till biblioteket här i söndrum. Måste skriva ut lite papper. Har gjort det på bibblan i stan innan när jag behövt men finns ju här med kom jag på;) Pissigt väder så blir kanske bilen får se hur mkt det blåser ute när vi är redo.

Hej svej!

kl 01.30 i natt kunde man vara såhär glad!




Kommentarer
Postat av: Monkan

Hejsan Emma! Sunlights funka utmärkt på att ljusa upp en utväxt med, de är den enda toningen man kan göra ett hår ljusare med annars går det bara att färga i samma ton eller mörkare. Den finns inte att köpa i affärer eller hos frisören utan man måste göra den som behandlig hos frisören, annars om man vill köpa nått liknande på affärn så är det vanlig "ica blekning" eller ljusfärg som gäller. :)

2011-12-02 @ 08:05:10
URL: http://monkisen.blogg.se/
Postat av: jonna

Skrattade lite åt sista bilden du la ut på Mathilda. Go och glad hon är <3

2011-12-02 @ 09:03:36
Postat av: Emma

haha ja hon ser ju super duper glad ut! värsta smilet=)

2011-12-02 @ 11:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0