Blåst, blåst och massa blåst!

Typiskt Halmstadsväder! Visserligen är den mesta snön bortsmält så man kan gå på barmark och det är ju positivt. Men avskyr denna envisa blåst!!!

Igår tog vi oss till stan för en liten alla hjärtans dag fika. Hade tänkt fika på Regnbågens Café men där var proppfullt, både på alla sittplatser och kön i butiken var enorm!! Lite trist. Så vi hamnade tillsist på Brooktorpsgården där det blev vitchokladkaka för mig och räkmacka för mannen. Var bara vi och en äldre man där haha. Fick rosor av snälla janne som lurade in mig på MQ så länge medans han sprang iväg och köpte. Är verkligen lyckligt lottad som har honom i mitt liv. Vet att han kommer bli en fantastisk pappa till vårt barn, så snäll och omtänksam som han är<3

   

Idag är det jobb på sjukhuset som gäller. 14-21.45. Hoppas det blir lugnt. Nästa gång jag har jobb änsålänge är sista helgen i månaden, hoppas på att det blir några fler pass! Å sen håller jag tummarna att FK snart hör av sig med ett positivt besked. Men vågar inte hoppas för mycket...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Pirjo

Jag är glad över att du pratar så varmt om min son!Han har alltid varit snäll och kommer säkert att bli en bra pappa!

Kram på er!

2011-02-15 @ 14:49:49
Postat av: Styleformen

Vilken trevlig blogg du har! :)

2011-02-15 @ 15:43:30
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja Janne är snäll,och det är du med,så ni kommer bli super bra föräldrar!!

2011-02-16 @ 13:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0