Då var det helg!

Det gick bra på jobbet igår. Dock ansträngde jag min hesa stämma mer än jag borde. Blir så när man har roliga arbetskamrater och det blir mycket skratt. Fick bl.a höra av Daniel från Jokkmokk att jag lät som Bonnie Tyler igår. Haha och det inte pga någon sångröst som inte finns. Nä var en rolig kväll på gruppboendet. Synd det inte verkar finnas så mycket tider där, mycket pga poolen som finns nu och de som jobbar i den kräver mycket tider såklart. Blir mest sjukhuset, men inte det så mycket just nu heller. Snålt med tider. Trist. Tycker som jag skrivit innan att det är kul med olika slags jobb. Variation. Så innan när kommunen varvades med landstinget rätt flitigt vad det kanon. Men men snart går jag på ledigt och slipper dessa bekymmer om timmar per månad=)

Idag ska jag diska, dammsuga och handla. Kanske tvätta om jag hinner. En promenad är iallafall ett måste i detta härliga väder. Sen ikväll ska jag hem till min vän Linda på middag. Mys tjejkväll bara vi två då hennes karl är iväg och min ligger sjuk igen. Blir kanske melodifestival tittande också?!

Så trevlig helg där ute i Sverige! Kramelikram

P.s. Någon som har något bra tips på hur man får i en katt avmaskningstablett? Vi har testat allt möjligt med Zorro när det gäller tabletter, att krossa och blanda ut i äggula är det ända som funkat under hans kurer med antibiotika men han vägrade äta det när vi krossat i avmaskningstablett i veckan. Funkar inte att blanda med hans favorit mat, tonfisk eller liknande för han vägrar ta det. Vad gör man!? :( D.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har jobbat några tider nu, men inte mer än så länge..drygt :( vad bra att det är bättre med dej. du får gärna komma en sväng i februari om du har lust. längesen det bara var vi två. ang avmaskning, så har jag kunnat ge tindra tabletten direkt i munnen. hon har svalt den ganska lätt. ia.f när hon var liten. kramis:)

2011-02-12 @ 15:42:17
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0