En gråmulen torsdag...

Har suttit i telefon med FK nu under fm. Fick ju komplettering såklart, som jag inte förstod varför de ska ha så ringde upp dem. Kvinnan jag pratade med var jätte trevlig men är ju dessvärre inte hon som har hand om mitt ärende. Men hon skrev in det jag sa så får vi se vad hon Carina säger om det som handlägger mitt ärende. Alltid så komplicerat med dom!! Men det fixar sig på nått sätt ändå. Förhoppningsvis kan jag jobba till mitten av mars iallafall så.

Just nu väntar jag på mitt ägg som ska koka klart, sen blir det lite frukost och sen en tur till simhallen. Länge sedan nu. Efteråt ska jag in till stan och lämna tillbaka vinterskor nr 2 som även de gått sönder i dragkedjan. Ska begära pengarna tillbaka. Dålig kvalitet för så dyra pengar. Tänkte ett tag att jag då kunnat köpa nya vårstövlar istället men kanske inte är så lönt, lär ju svullna upp om benen snart och när bebis anlänt är det ju nästan för varmt för sådana förhoppningsvis! Blir ingen lunchdejt med Emma idag, då stackaren blivit sjuk igen. Tråkiga tider nu, alla verkar mer eller mindre sjuka. Och jag är inte helt frisk än. Fortfarande förkyld och lite hes.

Annars idag ska jag städa lite, diska. Ja sånt vanlligt. Imorgon jobbar jag kväll, dag på lördag och kväll på söndag. Sen på måndag ska vi till BM för kontroll. Shit vad tiden flyger iväg! Då är jag i vecka 31+4.

Trevlig torsdag gott folk! KRAM<3



Vad är du för en lilla pyret?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa,det var himla trist att jag skulle få tillbaka den här förkylningen. Men det är väl så att vara gravid. Immunförsvaret går till bebisen=) Hoppas du gjorde några riktigt bra fynd på stan så ses vi nästa vecka!! Kramar

2011-02-17 @ 13:11:47
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: Heidi

Tror det är en liten tjej! Åhh vad spännande! Längtar!

2011-02-17 @ 20:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0