Litet blogguppehåll var det här ja...

Åkte på något magsjukeliknande natten till igår. Mådde inte bra kan jag säga!! Undrar vart mitt immunförsvar tagit vägen på senaste? Såhär mycket sjuk har jag nog aldrig varit. Kanske att mitt försvar går till bebisen nu!?
Mår iallafall bättre idag så har kunnat inta frukost nu men är fortfarande svag i kroppen. Janne gjorde potatissoppa till mig igår kväll som inte var så dum, så han ska få göra en idag också;)

Idag hade jag egentligen på agendan att luncha med Malin, sen ikväll skulle jag och janne på bio och se Sanctum 3D. Lite trist, andra fredagen denna månaden vi bokat bio som vi får avboka, sist blev janne magsjuk. Hoppas på ljusare tider!

Idag är jag i vecka 32. Tiden går... 8 veckor kvar till BF. Det är rätt nära nu.

Nä nu ska jag inta sängen en liten stund igen och läsa lite.

Trevlig fredag! Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: heidi

Minns när jag var sjuk o gravid, man mår alltid lite sämre än annars eftersom kroppen ser till att bebisen mår bra..Så man kommer alltid i andra hand,hehe..(Men det är det värt,fast det är jobbigt.)Krya på dig nu!! Kram!

2011-02-26 @ 08:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0