På bättringsvägen

Idag mår jag bättre. Inte helt frisk men ingen feber. Snuvig och slö fortfarande dock men det kan ju hålla i sig ett tag. Var och handlade på Ica Maxi innan idag. Skulle köpa nya panodil bl.a och lite frukt och juicer till oss här hemma. Blev plötsligt helt svettig när jag packat varorna och mådde skumt. Blev stoppad på vägen ut av en kille som frågade om jag ville rädda ett barn idag! (rädda barnen). Jag lät nog inte så trevlig men mådde inte bra så, nä tack inte idag blev mitt svar och så gick jag. Haha. Han tittade efter mig och sa lite försynt; "ok ha det så bra."
Man kan inte alltid vara på humör;)

Var ute på en liten promenad nyss, behövde lite luft efter 3 dagar instängd sjukstugan. Var faktiskt riktigt skönt. Blev en kort runda dock på 30min. Fast är oftast det jag orkar nuförtiden.

Imorgon ska jag faktiskt jobba igen. Hoppas det går bra. Är ett kvällspass. Sen på lördag kommer maddis och hälsar på tills på söndag. Ska bli mysigt=)

Nu väntar tvätten. Alltid något att göra här hemma trots att vi bara är två stycken....


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

håller med emma. gratänger är kanon till matlådorna! 30min promenad är inte dåligt när man är höggravid, allt är bättre än inget! ibland tar jag bara 20min om jag inte riktigt har tid men är skönt det med :)



krya på dig!

2011-02-04 @ 08:53:15
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Heidi

Krya på dig!!

2011-02-04 @ 14:53:46
Postat av: Emma

Tack båda!

2011-02-04 @ 16:43:53
Postat av: Jonna

Hej Emma,



Hoppas helgen varit fin! Mår du bättre? Kram

2011-02-05 @ 21:45:44
Postat av: Emma

Hej Jonna!

Tyvärr inte helt bra än. jätte förkyld och extremt hes fortfarande. Riktigt seglivat det hära!

2011-02-09 @ 11:51:27
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0